úterý 11. září 2012

Týden podlah – den druhý

Dnes odpoledne jsem přijel na stavbu a nestačil jsem se divit, jakým tempem pokračují práce na podlahách. V obývacím prostoru už je téměř polovina hotová, připravené je i místo na vsazení skla před krbem. V pracovně je podlahová krytina položena kompletně, stejně tak v obou dětských pokojích a dětských šatnách. To jsem bohužel nemohl nafotit, začaly se totiž také obkládat schody, takže se nelze dostat do patra. Zatím jsou hotové první čtyři (tam, kam se dosáhlo), zítra se udělají další čtyři a tak dále, až bude schodiště kompletní. Rychlost prací je tedy vyhovující, doufám, že i kvalita bude taková. Nebo ještě lépe výborná.
Vzhledem k postupu prací a v rámci ochrany již položené a ne zrovna levné podlahové krytiny před poškozením jsem vydal zákaz vcházet do domu v botách, ode dneška se tedy přezouváme. Moc řemeslníků už nemá a nebude mít důvod do domu chodit, pokud je však popadne neudržitelná touha to učinit, tak jedině v ponožkách.
Před dokončením je také opěrná zeď na terase. Na konci, kde budou schody na podestu, se ještě musí zkompletovat, prostřední část je hotová, na druhé straně se naopak bude zeď rozebírat. Dělníci jí udělali stejně vysokou jako všude, na západním konci by však měla kopírovat terén a postupně klesat. Vzhledem k tomu, že tvárnice ještě nejsou prolité betonem, by neměl být problém docílit kýženého výsledku jednoduše a během velmi krátké doby.

Ode dneška se přezouváme


V pracovně už chybí jen lišty podél zdí

Menší sestra slavné berlínské zdi

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Přeji hodně štěstí při dalším pokračování stavby :-) já jsem se letos pustil jen do rekonstrukce vstupní haly (předsíně) našeho domu - jak tomu říká žena a po šáhnutí do podlahy něčím ostrým jsem se zhrozil v jakém stavu jsou trámy a rám podlahy. Z původně plánovaného vymalování a výměny linolea se stala oprava podlah, elektriky, interiérových dveří, kteér nám teda nakonec udělali v Dewro a oprava překladů dveří... paráda :-) a o finančním aspektu ani nemluvě..