úterý 28. srpna 2012

Barvy, barvy, barvy

Včera se mi podle upraveného plánu konečně podařilo dokončit vnitřní malby. Tedy, abych byl úplně upřímný, ne tak docela, protože se v kuchyni a koupelně dodělával štuk. Takže ještě pár metrů čtverečních chybělo, ty už ale neberu jako nedodělek. 99,98 % bylo tedy hotových včera, ten zbyteček jsem dodělal dnes. I tak jsem ale oficiálně malování ukončil včera, protože to zní líp. Konec, ať se v tom nezamotám.
Neznamená to však, že jsou interiérové barvy dokončené zcela. To bohužel ještě chvilku potrvá. Po mě jako hlavní výkonné jednotce totiž nastoupila jednotka opravná, neboli korekční. Pomocí malého štětečku a bílé barvy upravuje nepřesnosti objevivší se po sundání krycích pásek. Někdy totiž barva pod ně i přes veškerou snahu zateče, nebo se naopak kvůli nim nedostane tam, kam se dostat má. Klasický příklad je kolem oken a francouzských dveří. Je také zapotřebí zlikvidovat jakýkoliv další nedodělek, aby byl výsledek opravdu perfektní.
Tou opravnou jednotkou je má krásnější polovička a na rovinu – vůbec jí tu práci nezávidím. Je to pěkná piplačka a moc to neutíká. Někdo to ale bohužel udělat musí, mně stačí, že to nejsem já. A protože je manželka šikovná, jde jí to od ruky jedna báseň. Až bude opravdu všechno doděláno a opraveno, budeme se muset vrhnout na poslední fázi, jíž je celkový úklid, což jistě nebude o moc příjemnější. Ale nebudu malovat čerta na zeď předčasně, momentálně se můžeme těšit s nových barviček.

Vstup se ještě musí uklidit

V obývacím prostoru se střídají odstíny hnědé a bílá

Bílou září i krb a komín

V dětském pokoji jsou barvy na přání budoucí obyvatelky

Žádné komentáře: