úterý 31. července 2012

Dům z ptačí perspektivy

K zabezpečovacímu systému pro náš dům jsem jako bonus od majitele firmy Kelcom získal také hodinový výlet letadlem. I když jsem se samozřejmě trochu bál, překonal jsem strach, sedl s ním do kokpitu jeho letadla a pevně věřil v jeho schopnosti a letecký um získaný během (jistě stovek) nalétaných hodin v minulých deseti letech. Právě tak dlouho se totiž létání věnuje. Koneckonců, nic jiného mi ani po vzletu nezbývalo.
Během šedesáti minut jsme proletěli nad spoustou měst a vesnic severních Čech, mě ovšem přirozeně nejvíce zajímalo Velké Březno. Snažil jsem se zvěčnit naší stavbu co možná nejlépe, výsledky však nejsou tak dobré, jak jsem čekal. Dílem je to dáno technikou, dílem mnou, dílem podmínkami, za kterých jsem fotil.
Cílem však nebylo ulovit pouze dokonalé fotky, ale také si užít pocit volnosti, který létání přináší. Chvílemi jsem si připadal jako na horské dráze, jindy jsem viděl stavby a známá místa z úplně jiné perspektivy. Jako třešnička na dortu bylo vyzkoušení stavu bez tíže po dobu několika vteřin. Fotoaparát mi v rukách levitoval a kdybych nebyl připoutaný popruhy k sedačce, jistě bych se vznášel v prostoru také.

Náš dům na fotkách...

... poznáte celkem snadno

Je to ten s červenou střechou

Žádné komentáře: