čtvrtek 29. března 2012

Vnitřní omítky podruhé

Dnes byl na stavbě kontrolní den. Svolal jsem stavbyvedoucího i stavební dozor, abychom probrali poslední události, udělali průběžnou kontrolu a domluvili se na některých důležitých záležitostech. Zároveň jsem si potřeboval osvětlit pár věcí, takže jsem čerpal informace od fundovanějších, sem tam nechal proběhnout názorový souboj a využil toho, že jak známo víc hlav víc ví.
Nebudu vás dlouho napínat, dopadlo to dobře. Nejenže netekla krev, dokonce nepadla jediná facka. Kontrola sama o sobě z mého pohledu proběhla věcně, stavební dozor měl pár připomínek, žádná z nich však nebyla takového rozsahu, abych se začal strachovat o to, že tady něco neběží tak, jak má.
Aktuální stav je následující: obývací pokoj je stále jedno velké pískoviště plné lidí, práce na vnitřních omítkách se přesunuly do přízemí a běží podle plánu. To znamená, že budou do konce týdne hotové a poté přijdou na řadu elektrikáři se svými dráty. Víc se k tomu asi napsat nedá. Raději připojím pár fotek.
Na druhou stranu dvě chybějící okna ještě stále nedorazila, což mi přidělává nejvíc starostí. Doufám, že se celá situace konečně pohne a vyřeší v nejbližších dnech. Bohužel mi to ale jako moc reálné nepřipadá.

Někdy to na stavbě vypadá jak na Václaváku
Půlka WC už je na svém místě
Zatím to tak nevypadá, ale je to koupelna

Žádné komentáře: