pátek 16. března 2012

Konec zdění a začátek úklidu

Nadpis příspěvku shrnuje to, co se během uplynulého týdne na stavbě stalo. Postup není nijak výrazný, ale podařilo se dokončit jednu etapu. Příčky v obou patrech už jsou kompletní (až na pár výjimek, které si vyžaduje logická návaznost stavby), takže se dá odborným jazykem říct, že svislé zděné konstrukce jsou hotové. Všechny místnosti v domě tedy mají svou definitivní podobu co se rozměrů týče a alespoň já jsem s výsledkem spokojený. Rozložení, tvary a dispozice se mi líbí, myslím, že se nám návrh podařil a že se nám tam bude dobře a zároveň funkčně bydlet.
Ale dost sebepochlebování. Druhou výraznou změnou je odvezení veškerého nepořádku, který se během stavby v domě nahromadil a o němž jsem se zmiňoval minule. Pohyb je volnější a vesměs vynikne skutečná velikost pokojů. Zároveň to vypadá jako v domě a ne jako na smetišti. To ovšem nebude dlouho trvat. Od příštího týdne nastupují řemesla, takže se bude sekat, kutat a drážkovat, což samozřejmě znamená opět spoustu nepořádku. Jako první nastupují instalatéři, budou se tvořit rozvody vody a kanalizace.
Když už jsme ve Velkém Březně byli, udělali jsme si menší procházku po okolí. Cestou jsem pořídil několik fotografií domu z většího odstupu, které si můžete prohlédnout ve fotogalerii.

Výsledek tohoto týdne: uklizené pokoje...
... a hotové příčky
Dům je vidět už z dálky

Žádné komentáře: