úterý 29. listopadu 2011

Příprava trámů na krov

Dnes ráno na stavbu dorazil materiál na krov, tak jsem při té příležitosti udělal bleskovou návštěvu. Z práce jsem odešel dřív, takže jsem na pozemek dorazil kolem půl druhé odpoledne. Přítomni byli dva toho času natěrači. Trámy se totiž musí ručně natřít přípravkem proti plísním a hmyzu, což zabere zhruba celý den. Do zítřka přípravek zaschne a poté se z trámů začne stavět krov. Prohodil jsem s nimi pár slov a vyrazil dál za jednáním ohledně otvorových výplní. Do konce roku chci mít totiž smlouvu o dodávce oken a dveří kvůli zvýšení DPH podepsanou.
Další menší změnou na stavbě je příprava na drenáže. Výkopy byly vyčištěné, štěrk složený na hromadě a drenážní hadice vyndané na terase. Drenáže je totiž potřeba předělat i z toho důvodu, že se bude předělávat též zateplení soklu. Celkem tedy nebylo ani co dokumentovat, přesto jsem pár fotek udělal. Příště už by měl být postup znatelnější.

Trámy se musí natřít přípravkem proti plísním a hmyzu

Žádné komentáře: