pondělí 14. listopadu 2011

Zdění druhého patra

I přes nepřízeň počasí, o které jsem psal v posledním příspěvku, se musí ve stavbě pokračovat. Teploty se pouze přes den přehoupnou přes nulu, a to ještě velice mírně, strop už má ale dostatečnou pevnost pro to, aby vydržel další zdění. Protože na dnešek byl naplánovaný začátek zdění druhého patra, rozhodl jsem se odpoledne udělat další kontrolu.
A musím říct, že jsem byl překvapený, jak rychle může celé jedno patro domu vyrůst. Během jediného dne bylo v podstatě hotové podkroví. Je pravda, že je o poznání jednodušší než patro první a že zdění na PU pěnu je samo o sobě rychlé, ale i tak jsem takové tempo nečekal. Samozřejmě jsem udělal i pár fotografií, takže můžete posoudit sami.
Koncem týdne by se měl betonovat druhý věnec, který zároveň tvoří překlady oken a příští týden se snad začne s montáží krovu. Tedy pokud se počasí nezblázdní úplně.

Jeden den...

... a horní patro...

... je skoro hotové

Žádné komentáře: