čtvrtek 17. listopadu 2011

Kontrola před betonáží věnce

Počasí pokračuje v nastalém trendu, kdy se ani přes den teploty nepřehoupnou přes bod mrazu. Ale abych o něm nepsal pořád jenom negativně, musím dodat, že se na jednu stranu docela zlepšilo. Mlhy už nejsou tolik časté a sem tam se oblačnost zvedne natolik, že je vidět i na více než půl kilometru. Díky moderním stavebním technologiím se ale dá pokračovat i za předpokladu, že počasí není dle našeho gusta. Takže se pokračuje, všechno je připraveno na zítřejší betonáž věnce pozednice.
To vím díky dnešní kontrole na stavbě, na které jsme se stavili cestou z výletu. (Zlepšení počasí nás donutilo vytáhnout paty z domu, i když se to nakonec neukázalo jako dobrý nápad.) Jako první mě při příjezdu upoutalo lešení, které se na pozemku objevilo úplně poprvé. Není samozřejmě všude, ale pouze v délce cca třech metrů v rohu u budoucí kuchyně.
Když jsem se chystal udělat to, proč jsem sem přijel, tzn. udělat fotografie dle požadavků stavebního dozoru, zjistil jsem, že zmizel žebřík. Jak se ale dostanu do druhého patra, abych vyfotil armování věnce? Zavolal jsem tedy stavbyvedoucímu, který mi prozradil, že zedníci žebřík schovali nahoře. Dost dobře jsem nechápal, jak to udělali, ani jak se potom dostali dolů, ale když jsem po jedné podlážce vylezl výše, zjistil jsem, že tam žebřík opravdu je. Poté, co jsem si zahrál na Tarzana a chvílemi to vypadalo, že skončím s nějakou zlomeninou po pádu v nemocnici, se mi povedlo ho sundat, a tak byla cesta do druhé patra volná.
Udělal jsem pár fotografií pro dozora a pár dalších pro sebe. Zítřejší betonáž byla povolena, ráno se tudíž bude pokračovat podle plánu. Na vzniklý věnec poté přijdou pozednice, krov a střecha. Do konce listopadu tedy snad bude stavba pod střechou.

Na zítřejší betonáž věnce je všechno připraveno

Poprvé se na stavbě objevilo lešení

Mlha se konečně trochu zvedla

Žádné komentáře: