úterý 13. prosince 2011

Opravená střecha

Blíží se konec roku a vzhledem ke skutečnosti, že se od ledna bude zvyšovat DPH, snažím se co nejvíce věcí stihnout ještě letos. Mimo to, že nakoupíme materiál za zhruba 200 tisíc, jsme začali také vybírat dodavatele oken a dveří. Správně bych měl nejspíš napsat výplní stavebních otvorů. Po dlouhém rozhodování, srovnávání a přemýšlení jsme se rozhodli pro značku Slovaktual a jejich typ Pasiv HL vyráběný z německého profilu Aluplast Ideal 8000. Technické parametry má ze všech nabídek nejlepší a cenově je na tom vzhledem k různým akcím na konci roku v podstatě stejně jako o třídu horší profily.
Domluvil jsem si proto na dnešek na pozemku schůzku se zástupcem dodavatele oken a dveří, společností PD okna. Nejenže jsme se bavili o některých detailech, přičemž jsem využil také toho, že byl na stavbě přítomen stavbyvedoucí, který mu dokázal některé otázky zodpovědět lépe než já, došlo také k zaměření stavebních otvorů pro potřeby výroby.
Při té příležitosti jsem samozřejmě udělal pár fotografií aktuálního stavu. Střešní krytina je přeskládaná tak, jak to má být správně, chybějící části lepící pásky difúzní fólie už je také na svém místě, došlo také k upravení natažení konců u atik a dalších nesrovnalostí. Dá se tedy říct, že je konečně všechno opravené, střecha hotová a výsledek vypadá tak, jak měl vypadat už koncem minulého týdne.
I přesto, že jsem minule psal, že nás letos čeká už jenom zazimování, stavební ruch neustal ani uvnitř. Začaly se připravovat a montovat rošty pro sádrokarton v podkroví. Bohužel už v čas pořizování snímků byla tma, musel jsem tedy fotit s bleskem a fotky nejsou tak kvalitní.

Finální vzhled střechy vypadá takto
Uvnitř se začaly montovat rošty pro sádrokarton

Žádné komentáře: