středa 12. října 2011

Počasí opět nepřeje

Když jsem si před týdnem liboval, jak stavba probíhá rychle, přál jsem si jediné aby vydrželo počasí. A to jsem nejspíš neměl dělat. Bohužel jsem chtěl asi moc, protože příroda ukázala, kdo je tady pánem a posledních pět dní opět propršelo. Takže se na stavbě neudělal vůbec nic, jedinou změnou je to, že dorazil nový materiál. Na pozemku už nejsou jenom cihly, ale také některé překlady a stropní nosníky. Pro zpevnění povrchu byl na místo budoucího krytého stání navezen další štěrk, aby se tam nákladní auta mohla lépe dostat. A to je všechno.

1 komentář:

JaneX řekl(a)...

To počasí to je občas prekérka. Nám hypotéka kalkulačka během stavby vypočítala i to, že to musíme dělat počasí nepočasí. Prostě už nám šlo o termíny a o to, aby se stihla kolaudace včas. Já jsem to teda moc nesledovala, protože o tyhle věci se u nás staral hlavně manžel, ale víte jako to je... Ty stresy jsou prostě pak všudypřítomné a neprospívá to vůbec nikomu.