úterý 2. srpna 2011

Dorazil první materiál

Po několika dnech, které hustě propršely, jsem se jel podívat, jak to na pozemku vypadá. Věděl jsem totiž, že dopoledne dorazil první materiál (protože dorazila spolu s ním faktura) a to jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít. Měl jsem z toho docela radost, věci se hýbou a něco se děje. Během telefonátu se stavbyvedoucím jsem se dozvěděl, že ve čtvrtek se začne zdít. Uvidíme, jak dlouho to bude trvat a kdy bude základovka hotová. Pak už by to snad mohlo jít celkem rychle.
Bohužel jsem zjistil taky jednu nepříjemnou věc. Vydatné deště minulých dní nezůstaly bez následků. Namoklé kusy hlíny z boků základových pasů svou vahou popadaly na beton a v podstatě kompletně ho zakryly. Bude se to muset vyčistit, na druhou stranu je dobře, že byl beton už zatvrdlý a že se betonáž stihla ještě předtím, než se to stalo.
Dneska jsem na internetu četl článek o tom, že letošní červenec není nijak výjimečný a že nevybočuje z dlouhodobých průměrů. No nevím. Propršely v podstatě dvě třetiny měsíce, takže pokud se jedná o průměr během monzunového období v Bangladéši, tak ano.

Historicky první materiál, který na stavbu dorazil
Škody napáchané vydatnými dešti minulých dní

Žádné komentáře: