středa 10. května 2017

Rozloučení

Všechno jednou končí a nic netrvá věčně. Výjimkou není ani stavba našeho nového domova, která byla v minulých dnech v podstatě dokončena. A protože už nebude žádná stavba, nebude ani žádný blog. Nebude totiž o čem psát, a tak spolu se stavbou končí i tento blog.
Věnoval jsem se mu dlouhých sedm let, od května 2010 do května 2017. Přesně od 10. května 2010, symbolicky proto volím datum napsání posledního příspěvku na dnešní den. Uvidím, zda mi bude vedení alternativního stavebního deníku chybět, stal se z něj v podstatě koníček. Původně byl blog určen jenom pro mne, neměl jsem žádný záměr ani ambice, aby se stal masově navštěvovaným. Nakonec si však přeci jenom pár čtenářů našel.
Celkem jsem na tomto blogu zveřejnil 185 příspěvků (včetně tohoto). Ty jsou rozděleny do 33 kategorií dle obsahu a zaměření pro jednodušší orientaci. Logicky největší množství příspěvků bylo zveřejněno v letech 2011 až 2012, kdy proběhly hlavní stavební práce na rodinném domě.
Všechny příspěvky dohromady jsou složeny z 61 016 slov a obsahují 316 215 znaků bez mezer, s mezerami dokonce 376 300 znaků. Spolu s textem bylo publikováno též 401 fotografií přímo v příspěvcích, což je ovšem pouhých 14,6 % všech obrázků ve fotogalerii.
Fotogalerie naší stavby je složena ze 170 fotoalb, jež obsahují celkem 2 739 fotografií. Za dobu psaní tohoto blogu již vzniklo daleko více, ne všechny jsem si však ponechal a zveřejnil. Počet skutečně pořízených obrázků během stavby je proto daleko vyšší. A protože mají stejně vypovídající hodnotu jako text, nezapomeňte se do fotogalerie podívat.
Na závěr bych chtěl poděkovat všem, kteří mi během stavby pomáhali, ať už radou, zapůjčením potřebného vybavení, nebo sami přiložili ruku k dílu. Bylo jich celkem dost, nebudu proto jmenovat, abych na někoho nezapomněl. Díky moc.
Poděkování patří také čtenářům tohoto blogu, ať už pravidelným, či zbloudilým. Pokud alespoň někomu při jeho stavbě pomohl (nebo pomůže), jenom dobře.
Loučím se tedy se všemi a možná se opět sejdeme u jiného blogu.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Díky moc za inspirativní blog. Hodně se mi líbí tento typ staveb. Nicméně bohužel nemáme čas si postavit sami. Takže budeme volit firmu na klíč. Aby to bylo rychle hotové. Co jsme slyšeli a četly, tak dobrá firma je prý Dřevostavby MY HOME. Takže tu pravděpodobně zvolíme.